theelle02

Alla inlägg under januari 2013

Av Elvira Skoglund - 19 januari 2013 17:36

                                                        Hej   

Elvira:Idag var jag i Jönköping och träffade BAMSE !!!!   

Ellen:Idag var jag i P-Hallen och tittade på Hanbolls Match !!!

                                  

Nu sitter vi här och väntar på att vi ska gå och hyra FILM!! (ska sova över)   
Vi vet inte riktigt en villken film vi ska hyra!   

Men vi hittar nog något bra ;)  

 


Ni får gärna komentera eller skicka frågor till oss    

ps: Gillar nt BAMSE igentligen :)

bli våra läsare snälla   

 

 

KRAMAR FRÅN OSS!  

 

                   / theelle02 

 

Av Elvira Skoglund - 19 januari 2013 17:36

                                                        Hej   

Elvira:Idag var jag i Jönköping och träffade BAMSE !!!!   

Ellen:Idag var jag i P-Hallen och tittade på Hanbolls Match !!!

                                  

Nu sitter vi här och väntar på att vi ska gå och hyra FILM!! (ska sova över)   
Vi vet inte riktigt en villken film vi ska hyra!   

Men vi hittar nog något bra ;)  

 


Ni får gärna komentera eller skicka frågor till oss    

ps: Gillar nt BAMSE igentligen :)

bli våra läsare snälla   

 

 

KRAMAR FRÅN OSS!  

 

                   / theelle02 

 

Av Elvira Skoglund - 18 januari 2013 17:16

Jag har tråkigt !!!!!! det är inte kul!!!!!!!!!!! :-(    

Min bästis som jag delar denna blogg med gick nyss hem !

Jag och min bästis har bloggen tillsammans !   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Vi är 2 tjejer på 11 år.Som gillar att vara med varandra!
Vi brukar Dansa och ha kul tsm!
Gilla sidan FLASHBACK! på Facebook !
Vi är med i den Dans-gruppen !!!
:) MVH: THEELLE02!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards